het filmen bar-slecht cyn? dacht dat je hem niet had gezien.
kan uit ervaring zeggen dat dat juist een van de sterjste punten was in deze film.
bovendien zijn films als: - Zwartboek - Oorlogswinter en Simon heel goed gefilmd hoor en blijven Amsterdamned en de lift klassiekers van eigen bodem
De nederlandse film is echt zo slecht nog niet hoor. Bedoel, wel eens een Bollywood, Duitse, Deense, arabische of dergelijke film gezien?
ik vind dat er nog steeds veel verschil tussen zit met een nederlands en een amerikaanse film.. en tja ik vind de camera techniek vergeleken met de amerikaanse wel bar slecht.. in nederland gebruiken ze overal de zelfde cameraas voor lijkt het wel.. bijvoorbeeld als je kijkt naar een willekeurig in de studio opgenomen programma.. en een nederlandse film.. (des noods een stukje) zie je dat de kleur temp niet veel verschilt.. en verglijk dat tussen de amerikaanse versies hiervan.. en je ziet wel duidelijk verschil.
Ook hou ik niet zo van nederlands gesproken films.. of nederlanders die engels proberen te praten (in films dan) want 9 van de 10 kunnen dat niet..
tuurlijk is het nog niet zo slecht als een bollywood film.. maar daar vergelijken wij ook niet mee.. en dat willen we ook helemaal niet :p