Programma:
08 Februari 2012, 21:43:06 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 10 11 [12]
  Print  
Auteur Topic: Komt een man bij de dokter...  (gelezen 9069 keer)
Bouli
Forum lid

« Antwoord #165 Gepost op: 22 September 2009, 11:59:18 »

Zegt de ene vriendin tegen de andere vriendin: 'Heb jij je man wel eens gesnapt?' Ze zegt: 'Nou, ik heb vorige week een condoompje in z'n auto gevonden.' Zegt ze: 'Wat heb je ermee gedaan?' Zegt ze: 'Ik heb er een gaatje in geprikt.' Zegt die vriendin: 'Nou je wordt bedankt.'

Een jongen en een meisje van het platteland liggen naast elkaar langs de dijk. Klimt er opeens een stier bovenop een koe. Zegt die jongen tegen dat meisje: 'Zal ik dat ook eens doen?' Zegt het meisje: 'Wat kan mij het schelen? Het zijn mijn koeien niet.'

Net getrouwd stel. Duiken in bed. Zij kijkt onder de dekens, waarop ze tegen haar man zegt: 'O, wat lief van je om mijn naam op je pielemoos te zetten.' Waarop die knul zegt: 'Je moest eens weten wat voor moeite ik heb gehad om dat ding in die schrijfmachine te krijgen.'

Ik was laatst is een Chinees restaurant. Komt er een bloedmooi Chinees meisje naar me toe en vraagt: 'Wilt u menu?' 'Doe maar straks,' zeg ik, 'ik wil eerst effe eten.'

Ligt een vrouw bij de tandarts. Ze kermt: 'O, o, ik krijg nog liever een kind!' 'Dat kan ook,' zegt de tandarts, 'maar dan moet de stoel anders.'

Een groepje nonnen is gierend van de lach aan het rondfietsen. Op een gegeven ogenblik roept de moeder-overste: 'Als jullie niet ophouden met dat kabaal, laat ik morgen de zadels er weer opzetten!'

Een vrouw neemt een taxi naar huis. Als ze wil afrekenen merkt ze dat ze geen geld bij zich heeft. Ze ontbloot haar borsten en vraagt de chauffeur of het zo gepast is. Zegt de taxichauffeur: 'Heeft u niet kleiner?'

'Ik sta verbaasd over de ontwikkelingen binnen de medische wetenschap,' zegt een oude vrouw tegen haar vriendinnen. 'Toen ik jong was moest ik me uitkleden als de dokter me wou onderzoeken. Tegenwoordig hoef ik alleen nog maar mijn tong uit te steken.'

Een jonge man gaat naar de psychiater. 'Dokter, ik droom elke nacht dat er twee jonge naakte meiden aan mijn bed komen.' Arts: 'Ah, en je wil nu dat ik je van deze droom afhelp?' 'Nee, niet bepaald,' erkent de jonge man, rood aanlopend. 'Ik wilde alleen maar vragen of U zou kunnen zorgen dat de ze wat langer blijven.'

Tienermeisje gaat uit en komt veel later dan afgesproken thuis. 'Ik heb onderweg een lekke band gehad', zegt ze. 'Dat kan
kloppen,' zegt haar vader, 'ik zie de Velpon nog langs je benen lopen.'

Wat is een 'Tiener'? Een meisje dat oud genoeg is om zich uit te kleden na een feestje als ze zich tenminste kan herinneren waar ze haar kleren heeft gelaten.

'Heb je het al gehoord? Benno bestrooit zijn vrouw elke avond met zout en peper en wrijft haar dan nog eens met sambal in.' 'Waarom doet-ie-dat?' 'Hij houdt van hete vrouwen.'

Een man koopt in een seksshop een pakje condooms en betaalt met 250 gulden. 'Kunt u het niet passen?' vraagt de verkoper. Zegt de man: 'Dat heeft geen zin, ze zijn voor mijn broer....'

Loopt een vrouw in het Vondelpark, komt er een kerel uit de bosjes. Ze wordt gegrepen en de man zegt: 'neuken of de naam van een popgroep noemen', zegt de vrouw 'DOE MAAR'

'Wat wil je later worden?', vraagt de juffrouw op school aan Peter. 'Kunstschilder, arts of glazenwasser', zegt hij vol overtuiging. 'Ja, maar welke van de drie het liefst?' Peter:'Kan me niets schelen, als ik maar blote vrouwen te zien krijg.'

Moeder vraagt aan de tienjarige Frits :'Waar ben je vandaag geweest?' Frits :' In het bos, met ons nieuwe buurmeisje Marie-Louise.' Moeder :'En wat heb je de hele dag gedaan?' Frits :'Hoe het heet weet ik niet, maar het wordt wel mijn nieuwe hobby!'

Een soldaat schreef een brief aan z'n vrouw en maakte daar een tekening onder. Hij schreef: 'Sorry dat dit geen echte Picasso is, maar de hoertjes hier bij de kazerne vragen veel geld.' Zij schreef terug: 'Betaal ze niet meer dan 25 piek....ik krijg hier ook niet meer!'
cyntha
Forum lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #166 Gepost op: 22 September 2009, 15:04:57 »

Ja hahahha, weer een hele rits mopjes.. Tong ik kende alleen die van de glazenwasser, art of kunstschilder en van DOE MAAr al Tong de meeste waren dus nieuw voor mij Knipoog Goed werk boul Duimen omhoog

poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
Serto
Moderator

Geslacht: Man

benneh bebop

« Antwoord #167 Gepost op: 01 Oktober 2009, 09:36:49 »

heeft niemand er meer?

Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
cyntha
Forum lid

« Antwoord #168 Gepost op: 01 Oktober 2009, 10:13:37 »

Ik zal wel eens even kijken of ik er nog een paar weet!

Een echtpaar komt op schiphol na een vakantie in de tropen. Daar hebben ze een slang en een stinkdier gevangen die ze nu het land in proberen te smokkelen. Vlak voor de duane begint de vrouw zenuwachtig heen en weer te schuifelen. ze zegt tegen haar man: " Wat moeten we nou doen? Als ze de dieren vinden moeten we een fikse boete betalen."
"Weet je wat?" zegt haar man. "Ik bind de slang om mijn middel zodat het een riem lijkt en jij doet het stinkdie in je slipje."
De Vrouw kijkt hem verschrikt aan en zegt: "Maar dat stinkt toch heel erg?" Waarop de man zegt: "ach, gaat hij dood dan gaat hij dood."

cyntha
Forum lid

« Antwoord #169 Gepost op: 01 Oktober 2009, 10:48:55 »

Waarom heeft een vrouw 2 paar lippen??

1 paar om ruzie te maken, de andere om het weer goed te maken.

cyntha
Forum lid

« Antwoord #170 Gepost op: 01 Oktober 2009, 10:59:04 »

Wat hebben oude vrouwen Wel tussen hun borsten en jonge vrouwen NIET??

Een navel!

Hoe noem je een lift voor dikke mensen??

Een spektakel

Waarom worden aan orkanen altijd vrouwennamen gegeven??

Wanneer ze komen zijn ze nat en wild en zodra ze weggaan nemen ze je huis en auto mee

Waarom zit er plastic om een komkommer??

Dan kan je hem na gebruik nog opeten

Waarom kunnen vrouwen geen lief zacht vriendje vinden??

Die mannen hebben al een vriendje

Hoe kan je een blondje haar neus breken??

Door je lul onder een glazen tafel te houden.

Waarom zegt een dom blondje niks tijdens de sex??

Ze mag niet met vreemde mannen praten

Zo ik ben er ook weer even klaar mee nu Tong

Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #171 Gepost op: 01 Oktober 2009, 11:30:21 »

haha ze zijn wel goed :p

Bouli
Forum lid

« Antwoord #172 Gepost op: 01 Oktober 2009, 12:24:16 »

haha kort en bondig maar goede punshline.
cyntha
Forum lid

« Antwoord #173 Gepost op: 11 November 2009, 16:09:48 »

Nou volgens mijn is er wel weer iemand aan de beurt nu..

Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #174 Gepost op: 23 November 2009, 11:36:02 »

mjah vind ik ook wel :p maar wie? :p

cyntha
Forum lid

« Antwoord #175 Gepost op: 23 November 2009, 12:56:24 »

Moet ik weer dan???

Wat heeft 64 ogen en 2 tanden??

Een bus Bejaarden.

Waarom zit er een stuur op een fiets??

Anders moet je de bel in je handen houden..

Wat is het verschil tussen een Warme Bakker en een Koude Bakker??

De warme bakker leeft nog...

Wat doet een kanibaal als hij zijn vriendin heeft gedumpt??

Zijn kont afvegen.

Een arts van Artsen zonder grenzen word naar donker Afrika gestuurd om iets aan de geboortebeperking te doen. Eenmaal daar aangekomen blijkt er 1 opperhoofd te zijn en voor de rest alleen maar vrouwen. Wanneer de arts inmiddels een jaar in Afrika is word er een blanke baby geboren. Als het opperhoofd dit ziet gaat hij naar de arts toe. De arts begint het flink warm te krijgen, want hij weet ook wel wat ie gedaan heeft. Hij moet wel iets heel goeds verzinnen, dus neemt hij het opperhoofd mee naar het weiland. Daar staan allemaal witte schaapjes en 1 zwart lammetje.. "kijk" zegt de arts, "het is gewoon speling der natuur." "Ok"zegt het opperhoofd,"Zeg jij niks over dat schaap, dan zeg ik niks over dat kind."

Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #176 Gepost op: 24 November 2009, 13:21:29 »

haha die laatste is wel goed :p

Pagina's: 1 ... 10 11 [12]
  Print  

Ga naar: