Programma:
07 Februari 2012, 16:47:53 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  
Auteur Topic: Muziek Nieuws!!  (gelezen 3922 keer)
Sander
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 09 November 2009, 17:25:52 »

Ik hoorde het van Lia inderdaad... Ach sjit heppens

Liza i guess...

ja klopt, las het gister ochtend vroeg, had d'r ge sms't. ze sms-de meteen terug WTF??!!  hahaha, het arme meisje was een beetje ontdaan
cyntha
Forum lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #16 Gepost op: 09 November 2009, 17:42:36 »

Joh lekker belangrijk, ze hebben al zo lang geen nieuwe plaat meer uitgebracht ook, Dat het net leek of ze allang gestopt waren..

poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
Sander
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 11 November 2009, 13:08:25 »

maar ze zijn dus niet gestopt... sterker nog. ze gaan op zoek naar een nieuwe zanger  Shocked
cyntha
Forum lid

« Antwoord #18 Gepost op: 11 November 2009, 14:18:50 »

Nou denk niet dat dat nog iets word....

in dat soort bands kunnen ze niet zonder de zanger.. wat is nou Nirvana zonder Kurt Cobain, Queen zonder Freddie, Metallica zonder James, guns 'n roses zonder axl, Rollin Stones zonder MIck Jagger en de Golden Earring zonder Barry Hay...

Nou ik denk dat ik mijn punt wel maak zo toch??

Dat gaat helemaal niks worden.. denk ik zo...

Sander
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: 11 November 2009, 17:03:16 »

helemaal mee eens!
cyntha
Forum lid

« Antwoord #20 Gepost op: 12 November 2009, 15:29:38 »

Cool Thanx San!

Sander
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: 18 November 2009, 08:27:47 »

bedoel, wat is di-rect zonder tim en guus meewis en vagant zonder guus. hahaha
cyntha
Forum lid

« Antwoord #22 Gepost op: 18 November 2009, 10:53:21 »

Nou inderdaad.. en wat is Tim nou zonder di-rect, en Guus zonder vagant??

Maarre ik ga vanavond naar Juliette Lewis!!  Duimen omhoog Headbangen

Serto
Moderator

Geslacht: Man

benneh bebop

« Antwoord #23 Gepost op: 23 November 2009, 11:41:30 »

maar wat is guns and roses, met axel en zonder band?
en wat is GNR zonder axel met een andere zanger? velvet revolver :p

Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
cyntha
Forum lid

« Antwoord #24 Gepost op: 23 November 2009, 12:40:30 »

Niet zo bijdehand doen he Ben Tong

Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #25 Gepost op: 24 November 2009, 13:35:32 »

haha this toch zo :p

Sander
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: 25 November 2009, 13:34:09 »

U2 komt naar Glastonbury 2010
(
Niemand minder dan Bono en consorten komen in juni naar de veertigste editie het Glastonbury Festival in Engeland.

Het Glastonbury Festival of Contemporary Performing Arts (kortweg Glastonbury Festival) wordt veertig! In juni is het dus tijd voor een feestje en niemand minder dan U2 is de headline act van het festival der festivals, met dat feestje zit het wel goed.

U2 neemt in juni een korte break van hun tour door Noord-Amerika om een optreden te verzorgen op het hoofdpodium. Everybody's happy! Organisator Eavis: 'At last the biggest band in the world is going to do the best festival in the world,' dus die heeft er vertrouwen in. We kunnen ook wel aannemen dat de band zelf er enorm zin in heeft, want wie wil nou niet voor zo'n 177 500 festivalgangers optreden?
Sander
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: 25 November 2009, 13:38:42 »

wat een lul joh, 2 uur te laat beginnnen en na 3 kwartier weer de biezen pakken........

Geduldig Tivoli adoreert Snoop Dogg
bron: nu.nl

UTRECHT- Na een nu al memorabel optreden op Lowlands is Snoop Dogg terug in Nederland. Dat hij de naam van de stad in de aankondiging niet kan of durft uit te spreken doet er niet toe.

Want het gaat toch om Snoop Dogg. De rapper die graag in Nederland te vinden is -al dan niet vanwege de joints- en een behoorlijke rits klassiekers op zijn naam heeft staan. De Amerikaanse rapper zou eigenlijk om half 9 het podium betreden. Nu hoef je geen deskundige te zijn om te begrijpen dat men dat beter met een korreltje zout kan nemen, maar vanavond is het wel heel bizar.

Flinke Namen
Allereerst komt om kwart over negen Flinke Namen het podium op. Het hoofdprogramma laat nog even op zich wachten dus. Dat is wel duidelijk. Niets ten nadele van de Nederlandse rappers, want die bespelen een uitverkocht Tivoli alsof ze nooit iets anders doen.

Utrecht is namelijk niet uitgelopen voor Sef en consorten, maar voor The Father of Rap. Die komt gelukkig nog wel opdagen. Twee uur later dan gepland opent hij zijn set met The Next Episode.

Gedurende de set zwaaien de handen bijna continu door de lucht. Dat is ook niet vreemd gezien de greatest hits show die Snoop Dogg opvoert. Bekende nummers als Ain't Nothing But A G Thang, Signs en P.I.M.P. Volgen elkaar snel op. Ondanks een paar nieuwe nummers die tussen neus en lippen gespeeld worden, bekruipt het gevoel dat de rapper zijn hits er wel erg snel doorheen jaagt. Niet onterecht zo blijkt: de show is na drie kwartier namelijk voorbij.

Dan is de vraag: wat hebben we eigenlijk gezien vanavond? De avond die zo langzaam op gang kwam is ineens wel erg snel voorbij. Een goed optreden was het wel. Snoop Dogg rapt duidelijk en verstaanbaar. Een enthousiaste zaal voert gewillig zijn bevelen op en blaft tussen de nummers door als een stel wilde honden. Op de gespeelde nummers valt weinig af te dingen. Die waren goed. Maar twee uur te laat beginnen en na drie kwartier stoppen kan niemand maken.

Het publiek slikt de taferelen vanavond als zoete koek. Het blijft toch een hip hop concert zullen ze denken. Maar dan kun je duizend keer Snoop Dogg heten; dit is een deceptie.

Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #28 Gepost op: 26 November 2009, 12:06:07 »

Shocked zo das wel lullig, heb je dik betaald voor snoop dogg.. kaptie na 3 kwartier

cyntha
Forum lid

« Antwoord #29 Gepost op: 26 November 2009, 14:07:17 »

Ja das wel errug naar...

Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  

Ga naar: