Programma:
zaterdag 2 juni
zaterdag 16 juni
21 Mei 2012, 21:24:28 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Michael Jackson overleden  (gelezen 447 keer)
Sander
Gast
« Gepost op: 26 Juni 2009, 09:00:09 »

Michael Jackson (50) overleden

LOS ANGELES - Michael Jackson (50), de 'King of Pop', is overleden. De zanger die dertien nummer-1-hits scoorde, werd na een hartstilstand met spoed overgebracht naar het UCLA Medical Center in Los Angeles.

De popster kreeg in zijn woning een hartstilstand. De politie kreeg om 12.21 uur een melding vanuit het huis van de ster. De ambulance bracht Jackson binnen tien minuten naar het ziekenhuis. Onderweg is geprobeerd hem te reanimeren. In het ziekenhuis raakte Jackson in coma waarna hij overleed. Over de precieze doodsoorzaak is niets bekendgemaakt. Vrijdag volgt vermoedelijk een autopsie die meer duidelijkheid moet geven.

Honderden mensen hebben zich na het horen van het nieuws verzameld voor het ziekenhuis. Ook voor zijn woning staan tientallen fans en journalisten.

De berichten over zijn toestand waren aanvankelijk onduidelijk. Even na middernacht Nederlandse tijd verklaarden artsen hem dood, meldde de LA Times. De lijkschouwer van de Amerikaanse stad Los Angeles heeft later zijn dood bevestigd. Hij deed dat nadat de politie hem geïnformeerd had over het overlijden van de King of Pop. Jackson werd om 14.26 uur plaatselijke tijd doodverklaard, meldde Fred Corral.

De entertainmentsite Tmz.com meldt dat er voor later deze nacht een persconferentie is gepland, buiten bij het UCLA Ziekenhuis in Los Angeles.

Begin juni meldden diverse internationale media dat er bezorgdheid was over de gezondheid van de popzanger. Naar verluidt woog hij minder dan 57 kilo. Onlangs werd huidkanker bij zanger geconstateerd.

De 50-jarige 'King of Pop' werkte de afgelopen twee maanden in Los Angeles om zijn nieuwe concerttour This Is It te starten in de O2-Arena in Londen. Hij zou daar tot maart 2010 vijftig concerten geven die allemaal binnen recordtijd uitverkocht waren.

Michael Jackson gold als een van de grootste artiesten van de 20ste eeuw, bekend om zijn hoge stem en katachtige dansbewegingen en als een icoon van de TMF-generatie.

Zijn grootste succes bereikte hij met zijn Thriller (1982), dat met bijna 108 miljoen verkochte exemplaren al meer dan 25 jaar als het best verkochte album aller tijden is. Jackson verkocht wereldwijd ruim 750 miljoen albums.

Jackson was behalve om zijn muzikale talent ook bekend om zijn excentrieke levenswandel en zijn cosmetische operaties. Michael Jackson werd geboren op 29 augustus 1958 in het plaatsje Gary in de Amerikaanse staat Indiana. Hij geldt als één van de meest succesvolle artiesten van de 20e eeuw.

Sander
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 26 Juni 2009, 09:02:05 »

overigens betekend dit meteen dat de officiele rechten van alle Beatles songs weer terug gaan naar Sit Paul Mccartney. Jackson had deze lang geleden voor de neus van de Beatles weggekocht maar onlangs in zijn testament laten opnemen dat ze na zijn dood terug zouden keren bij de schrijvers
Bouli
Forum lid

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Juni 2009, 11:09:05 »

Jacko was al lang dood, alleen zijn geest besefte het nog niet.

Het kan natuurlijk ook een truck zijn om rustig zijn laaste dagen verder te slijten, (fake death)
kunnen mensen hem samen met Elvis zien Smiley
Sander
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 26 Juni 2009, 12:35:56 »

ik denk t niet boul, er circuleren nu foto's rond van een dode michael jackson.

hoewel ik geen fan was is dit voor de muziekwereld op zich een groot verlies
Bouli
Forum lid

« Antwoord #4 Gepost op: 26 Juni 2009, 13:23:52 »

Als er ergens een vacium is, wordt dat automatisch weer gevuld, (natural order of things)

Maakte hij goede muziek, ja
Wordt hij gemist, natuurlijk
Is het zielig, nee
Sander
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Juni 2009, 14:10:44 »

Als er ergens een vacium is, wordt dat automatisch weer gevuld, (natural order of things)

Maakte hij goede muziek, ja
Wordt hij gemist, natuurlijk
Is het zielig, nee

+1
Serto
Moderator

Geslacht: Man

benneh bebop

« Antwoord #6 Gepost op: 30 Juni 2009, 23:34:14 »

ze hebben trouwens besloten om uhm niet te begraven of te cremeren.. maar hij word gewoon geryceld, krijg je ervan als je voor 90% uit plastic bestaat heh :p

neej ik vind het wel een lost voor de muziek wereld!

Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
cyntha
Forum lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #7 Gepost op: 07 Juli 2009, 09:57:28 »

Vanavond word ie begraven... en niet op neverland, maar op een kerkhof in LA! dus vanavond kijken.. !!

poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #8 Gepost op: 07 Juli 2009, 12:24:08 »

ik denk dattie ie al begraven is in besloten kring van famillie en dat ze het vanaaf voor de rest nog even een keertje over doen...

cyntha
Forum lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #9 Gepost op: 09 Juli 2009, 14:25:22 »

nope z'n kist stond dus in het staple centre dussss...... hij werd echt daarna pas begraven.. Maar weet je wat ik wel denk, ik denk dat hij later nog verplaatst word naar Neverland.. en dat dat een soort graceland word maar dan anders Tong

poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
Sander
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 09 Juli 2009, 14:41:37 »

'Hersenen Michael Jackson nog bij lijkschouwer'

Michael Jackson wordt pas begraven als de lijkschouwer klaar is met de sectie op zijn hersenen.
Lijkschouwer Ed Winter vertelt aan de Huffington Post: "Zo gauw we klaar zijn met het onderzoek worden de hersenen teruggeplaatst. De familie Jackson zal het lichaam van Michael niet begraven tot het helemaal compleet is."

Pas op dat moment wordt beslist waar en wanneer Michael begraven wordt
Bouli
Forum lid

« Antwoord #11 Gepost op: 09 Juli 2009, 15:58:46 »

ze hebben trouwens besloten om uhm niet te begraven of te cremeren.. maar hij word gewoon geryceld, krijg je ervan als je voor 90% uit plastic bestaat heh :p

Hij wordt ook omgesmolten en het plasic wordt gebruikt om er Duplo/Lego steentje van te maken,
Kunnen de kinderen ook eens met hem spelen.
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #12 Gepost op: 10 Juli 2009, 18:08:09 »

nope z'n kist stond dus in het staple centre dussss...... hij werd echt daarna pas begraven.. Maar weet je wat ik wel denk, ik denk dat hij later nog verplaatst word naar Neverland.. en dat dat een soort graceland word maar dan anders Tong

das op zich best logisch :p hij had daar ook een soort van begraaf ding liggen toch?

Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: