mjah daar heeft cyn wel een punt. Als er een band komt die ik graag wil zien en het is in de arena, dan twijfel ik ook echt wel of ik wil gaan. Ik vind meeste kaartjes al duur genoeg, en als ik dan ook nog eens kut geluid heb. dan hoeft het van mij niet meer.
En het is gewoon een feit dat de arena niet gebouwd is met het vooruit zicht op concerten. Als je gaat vergelijken met bijvoorbeeld het gelredome, dan heeft het gelredome het veel en veel beter voor elkaar. Ik snap niet dat alle grotere concerten niet gewoon daar gegeven worden, en dan gewoon 2 dagen ofzo :p
het geldredome....... als ergens het geluid slecht is is het daar wel!!! daar is de arena niks bij. (ok, eerlijk is eerlijk, ik ben in de arena meerdere keren geweest, altijd staan, in geldredome 1 keer en zitten. damn wat een ruk geluid)
maar nogmaals. als je echt fan bent, en dying bent om ergens heen te gaan, dan zou ik gewoon gaan. met andere woorden: het is een kwestie van; hoe graag wil je ergens heen....maja, thats me i guess