Programma:
06 Februari 2012, 01:09:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: Rammstein / 6 dec 2009 / Gelredome  (gelezen 1100 keer)
Sander
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: 22 Juni 2009, 11:46:30 »

mjah daar heeft cyn wel een punt. Als er een band komt die ik graag wil zien en het is in de arena, dan twijfel ik ook echt wel of ik wil gaan. Ik vind meeste kaartjes al duur genoeg, en als ik dan ook nog eens kut geluid heb. dan hoeft het van mij niet meer.

En het is gewoon een feit dat de arena niet gebouwd is met het vooruit zicht op concerten. Als je gaat vergelijken met bijvoorbeeld het gelredome, dan heeft het gelredome het veel en veel beter voor elkaar. Ik snap niet dat alle grotere concerten niet gewoon daar gegeven worden, en dan gewoon 2 dagen ofzo :p

het geldredome....... als ergens het geluid slecht is is het daar wel!!! daar is de arena niks bij. (ok, eerlijk is eerlijk, ik ben in de arena meerdere keren geweest, altijd staan, in geldredome 1 keer en zitten. damn wat een ruk geluid)

maar nogmaals. als je echt fan bent, en dying bent om ergens heen te gaan, dan zou ik gewoon gaan. met andere woorden: het is een kwestie van; hoe graag wil je ergens heen....maja, thats me i guess
Serto
Moderator

Geslacht: Man

benneh bebop

« Antwoord #31 Gepost op: 22 Juni 2009, 12:01:58 »

dat snap ik jah :p maar alles wat ik wou zien heb ik al gezien :p nouja bijna dan :p na graspop heb ik alles gezien wat ik graag wou zien. dus nu is het meer een kwestie van of ik het wel wil voor het geld en of het een beetje een leuke zaal is (qau geluid enzo dan heh) :p Ik ga bijvoorbeeld al niet meer naar de braband hallen, wat een kut zaal is dat zeg.  Wat trouwens wel een goeie zaal schijnt te zijn is het Sportpaleis in antwerpen.

Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
Sander
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: 22 Juni 2009, 12:24:51 »

Wat trouwens wel een goeie zaal schijnt te zijn is het Sportpaleis in antwerpen.

heb ik ook veel goede verhalen over gehoord ja! miss leuk om een keer met een groepje een gig daar te pakken?
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #33 Gepost op: 22 Juni 2009, 12:47:25 »

mjah ik ben er naar benieuwd, het is niet eens zo ver rijden :p

cyntha
Forum lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #34 Gepost op: 22 Juni 2009, 13:27:32 »

Weet je wat het gewoon is... Ik wilde AC/DC echt heel graag zien.. maar als het een kutzaal is waar het geluid heel slecht is, dan valt een concert wel zo erg tegen.. en dat wil ik ook niet... daarbij komt ook(wat betreft AC/DC dat toen de kaartjes in de verkoop gingen voor AHOI dat ik er niet doorheen kwam.. en die dag ook mijn hond in geslapen werd.. had dus wel andere dingen aan mijn hoofd.. ook de paar weken daarna.. want paarweken later maakte maarten het uit, dus zat niet echt met mijn hoofd bij het bestellen van kaartjes.. Wat via het internet ook al genoeg ergenis opwekt bij mij..

poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
Sander
Gast
« Antwoord #35 Gepost op: 22 Juni 2009, 14:57:20 »

Wat via het internet ook al genoeg ergenis opwekt bij mij..

mee eens. maar het is niet onmogelijk. we zullen horen disndag hoe het geluid was. gaan genoeg bekenden heen
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #36 Gepost op: 23 Juni 2009, 00:29:41 »

mjah niet onmogelijk.. maar wel moeilijk..

cyntha
Forum lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #37 Gepost op: 23 Juni 2009, 09:30:39 »

Ja je moet gewoon geluk hebben.. en dat vind ik bout.. vroeger bij het postkantoor halen.. dan kreeg je een nummertje van degene die er al zat.. en dan was je ook echt aan de beurt op die volgorde.. de enige pech die je dan had was dat er bij andere postkantoren ook kaarten verkocht werden.. Maar het idee, wie het eerst komt die het eerst maalt was daar wel meer van toepassing.. nu ben je volkomen afhankelijk van dat klote internet.. pleurt je verbinding eruit dan ben je ook het haasje.. ik heb serieus voor ac/dc 3 uur achter de PC gezeten. en das niet leuk.. sterker nog, ik heb achter de PC gezeten en achter maartens laptop.. om half 10 begon de verkoop ofzo.. ging om 9 uur een profiel aanmaken, want dat zou het inloggen sneller laten gaan.. logde om half 10 precies in.. en had dus 0 kaarten... denise logde om 10 over half 10 in. en die had gewoon 2 staanplaatsen.. das toch niet eerlijk?Huh?

poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #38 Gepost op: 23 Juni 2009, 10:33:55 »

tja dan had je moeten blijven proberen :p ik heb het ook gedaan toen bij metallica alleen ik was al te laat Sad maar toch gewoon kijken of het lukt :p

Sander
Gast
« Antwoord #39 Gepost op: 24 Juni 2009, 10:31:08 »

anyway, sprak net rob, AC/DC was volgens hem een van de vetste shows ooit.

dus, we hebben wat gemist......

on topic: aangezien verder niemand naar rammstein gaat, sluit ik het topic
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar: