|
Sander
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 19 Mei 2009, 13:14:44 » |
|
Nieuwe Naam:
Kane
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sander
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 08 Juni 2009, 15:49:44 » |
|
en nogh 2 namen Heideroosjes en Kyteman
pas 4 bekend, ziet er nu al goed uit :-)
Golden Earring Kane Heideroosjes Kyteman
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bouli
Forum lid
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 08 Juni 2009, 16:26:06 » |
|
Het is idd een leuk vrij/gratis festival in Tiel. Er is al een langlopende samenwerking tussen de 2 festivallen op verschillede terreinen. Hierdoor bezoeken een aantal bestuursleden van de 2 festivals elkaars festival. Voor het uitwisselen van ideën en natuurlijk ook voor de gezelligheid (tijdens de eigen festivallen is het vaak te druk om er ten volle van te genieten. Dat wordt dan min of meer bij de ander gedaan.
Stell je niet teveel luxen voor bij het verblijf, slapen wordt gedaan in keet vergelijkbaar met de profkoets en buiten wat drankjes die van de organisatie verkregen worden, betaal je je eten zelf (wat meestal een vette bek is).
Zeker de moeite waard om het festival te bezoeken, alles zit erg goed in elkaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 08 Juni 2009, 20:44:24 » |
|
nou ja kane hoeft van mij niet zo nodg, maar ik wil er wel heenhoor... dus san,.. 
|
|
|
|
|
|
poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 08 Juni 2009, 23:07:50 » |
|
sander rijd toch? :p
|
|
|
|
|
|
Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
|
|
|
|
Sander
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 09 Juni 2009, 09:23:30 » |
|
Het is idd een leuk vrij/gratis festival in Tiel. Er is al een langlopende samenwerking tussen de 2 festivallen op verschillede terreinen. Hierdoor bezoeken een aantal bestuursleden van de 2 festivals elkaars festival. Voor het uitwisselen van ideën en natuurlijk ook voor de gezelligheid (tijdens de eigen festivallen is het vaak te druk om er ten volle van te genieten. Dat wordt dan min of meer bij de ander gedaan.
Stell je niet teveel luxen voor bij het verblijf, slapen wordt gedaan in keet vergelijkbaar met de profkoets en buiten wat drankjes die van de organisatie verkregen worden, betaal je je eten zelf (wat meestal een vette bek is).
Zeker de moeite waard om het festival te bezoeken, alles zit erg goed in elkaar.
yep, bekend verhaal, maar wat mij betreft gewoon errug leuk om met de vaste festivalgroep zeg maar heen te gaan (en wie er verder maar mee wil uiteraard) was niet onwijs van plan om in een keet te gaan tukken. miss alleend e festivaldag gaan en de avond skippen? ach, ik zie het tegen die tijd wel. en ben, ja de kans is groot dat als ik ga ik met de auto ga!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 09 Juni 2009, 10:18:32 » |
|
dus san! kan ik meerijden:P misschien heb ik trouwens ook wel mijn rijbewijs dan trouwens.. als ht meezit..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sander
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 09 Juni 2009, 10:30:38 » |
|
haha, zien we tegen die tijd allemaal wel joh! x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bouli
Forum lid
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 10 Juni 2009, 08:46:25 » |
|
Was het niet zo dat de laaste die zijn rijbewijs had de bob was tot er een nieuwe bob met rijbewijs kwam? Cyntha for president BOB 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 10 Juni 2009, 09:17:38 » |
|
hahah, nou ik moet hem eerst nog maar zien te halen... en ik weet ook niet of het heel verstandig is om me dan al terug te laten rijden... zien we tegen die tijd wel weer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sander
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 10 Juni 2009, 12:18:37 » |
|
Was het niet zo dat de laaste die zijn rijbewijs had de bob was tot er een nieuwe bob met rijbewijs kwam? Cyntha for president BOB  +1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sander
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 10 Juni 2009, 12:18:56 » |
|
hahah, nou ik moet hem eerst nog maar zien te halen... en ik weet ook niet of het heel verstandig is om me dan al terug te laten rijden... zien we tegen die tijd wel weer  oeffening baart kunst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 10 Juni 2009, 13:25:46 » |
|
tja dat is wat ze zeggen hè.... we zien het wel tegen die tijd...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 10 Juni 2009, 17:01:10 » |
|
Leuk Leuk leuk... we zien wel inderdaad 
|
|
|
|
|
|
"Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen."
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 11 Juni 2009, 09:33:11 » |
|
Ja, we zien wel...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|