Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 18 Maart 2009, 17:04:32 » |
|
Dormi is altijd een plek waar iedereen geaccepteerd/gerespecteerd werd en dat is nog zo... Als je tegen over andere maar net zo gedraagt zoals je zelf ook behandelt wilt worden. Ik vind dat er de laatste tijd juist een super sfeer hangt in dormi.. Ons kent ons en iedereen die ''nieuw" is komt zo met de groep mee..
heerlijk..
|
|
|
|
|
|
"Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen."
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 18 Maart 2009, 19:09:42 » |
|
Ja de sfeer is weer een stuk beter als dat ie geweest is.. en tja wat kleren betreft, trek gewoon aan wat je zelf mooi/prettig vind, en dan maakt dat niet uit of dat een t-shirt van Metallica of the cool cat is.. Alleen houd je kleding wel fatsoenlijk alstublieft 
|
|
|
|
|
|
poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
|
|
|
|
Sander
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 19 Maart 2009, 10:16:35 » |
|
Dormi is altijd een plek waar iedereen geaccepteerd/gerespecteerd werd en dat is nog zo... Als je tegen over andere maar net zo gedraagt zoals je zelf ook behandelt wilt worden. Ik vind dat er de laatste tijd juist een super sfeer hangt in dormi.. Ons kent ons en iedereen die ''nieuw" is komt zo met de groep mee..
heerlijk..
+1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 19 Maart 2009, 11:12:12 » |
|
Ja de sfeer is weer een stuk beter als dat ie geweest is.. en tja wat kleren betreft, trek gewoon aan wat je zelf mooi/prettig vind, en dan maakt dat niet uit of dat een t-shirt van Metallica of the cool cat is.. Alleen houd je kleding wel fatsoenlijk alstublieft  the cool cat  bestaat dat nog? :p dat waren toch kleren voor 14 jarige enzo? :p Dormi is altijd een plek waar iedereen geaccepteerd/gerespecteerd werd en dat is nog zo... Als je tegen over andere maar net zo gedraagt zoals je zelf ook behandelt wilt worden. Ik vind dat er de laatste tijd juist een super sfeer hangt in dormi.. Ons kent ons en iedereen die ''nieuw" is komt zo met de groep mee..
heerlijk..
+1 +1 :p
|
|
|
|
|
|
Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
|
|
|
Bouli
Forum lid
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 19 Maart 2009, 13:58:00 » |
|
NOu laten we dat maar niet doen jongens  ik doe wel gewoon een normaal shirtje aan hehehe Doe ik met je mee met me biertankje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 19 Maart 2009, 15:08:57 » |
|
the cool cat  bestaat dat nog? :p dat waren toch kleren voor 14 jarige enzo? :p Ja ben kijk maar in Leidsehage  haha.. ow en genoeg mensen lopen er nog steeds mee... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 19 Maart 2009, 18:50:05 » |
|
Zelf ik koop er nog wel eens kleding, soms hebben ze nog super leuke shirtjes voor een lage prijs.. Ja en daar zeg ik geen nee tegen hoor.. 
|
|
|
|
|
|
"Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen."
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 20 Maart 2009, 11:53:13 » |
|
ik had daarr ooit een keer een tuinbroek gekocht.. voor 75 euro :p en toen 2 weken later hing de zelfde broek in het 15 euro rek..  toen maar nog eentje mee genomen :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bouli
Forum lid
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 20 Maart 2009, 15:24:41 » |
|
Idd, gewoon wachten tot je iets leuks ziet op het 50% of 70% korting rek. Waarom meer betalen voor het zelfde, kan je de rest van het geld in andere leuke dingen steken. Motor rijles of zo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 23 Maart 2009, 10:43:21 » |
|
Maar goed! bestaat dus nog steeds en als je er iets ziet wat je leuk vind dan koop je het toch gewoon... ik vind alleen het meest niet leuk, is vaak net niet wat je zoekt:P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 23 Maart 2009, 13:24:38 » |
|
nope :p en voor mij al helemaal niet :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 23 Maart 2009, 15:20:20 » |
|
Nee is niet jouw style inderdaad  Ik zie je al lopen en een wit shirt met glitteropdruk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 24 Maart 2009, 12:14:50 » |
|
XD was laats in de WE daar koop ik me broeken :p vraagt zown verkoper of die ook even een bovenkantje voor me er bij mag zoeken... nou laat maar zitten zei ik :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 24 Maart 2009, 12:31:56 » |
|
een bovenkantje  whahaha..... Ja ik wil wel een andere bovenkant 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 24 Maart 2009, 12:32:52 » |
|
 wil jij een ander bovenkantje bij mij?