Programma:
vrijdag 18 mei
zaterdag 19 mei
zaterdag 2 juni
zaterdag 16 juni
18 Mei 2012, 12:26:03 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 ... 12
  Print  
Auteur Topic: Komt een man bij de dokter...  (gelezen 9288 keer)
Sander
Gast
« Gepost op: 16 Februari 2009, 10:02:41 »

post hier al je flauwe moppen........
Serto
Moderator

Geslacht: Man

benneh bebop

« Antwoord #1 Gepost op: 17 Februari 2009, 00:17:43 »

en zegt: "Dokter, U moet me helpen, ik vergeet alles meteen!". Zegt de dokter: "Heeft U dat al lang?", waarop de man zegt: "Wat?".

Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
Bouli
Forum lid

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Februari 2009, 13:32:01 »

Komt een vrouwtje bij de dokter in Afganistan.....
Sander
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 19 Februari 2009, 12:52:42 »

een zoon vraagt aan zijn moeder, waarom zijn bruidsjurken eigenlijk wit?
De moeder antwoordt, dit is traditie om aan te tonen dat de bruid nog maagd is zoon.

vervolgens vraagt hij hetzelfde aan zijn vader. Deze antwoordt:

Zoon, alle huishoudtoestellen zijn toch wit?!?
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #4 Gepost op: 19 Februari 2009, 14:10:39 »

hahaha :p dies wel hard XD

Sander
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Maart 2009, 12:33:04 »

sla nooit een man met een bril...

sla met je vuist, dat komt harder aan

:-)
Bouli
Forum lid

« Antwoord #6 Gepost op: 20 Maart 2009, 15:42:44 »

Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen. Hij vindt zijn weg tot de toog, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap, "Hey, wil jij een blondjesmop horen?" De hele bar wordt in één klap muisstil. Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de toog, "Vóór u die mop vertelt, meneer, moet je vijf dingen weten:
Eén - De persoon achter de tap is een blonde vrouw.
Twee - De buitenwipper is een blonde vrouw.
Drie - Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte gordel in karate.
Vier - De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichthefster.
Vijf - De vrouw aan jouw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaarster.
Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wil je die mop nog altijd vertellen?"

De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: "Nee,niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen."
Sander
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 20 Maart 2009, 16:35:00 »

hahahahaha
Bouli
Forum lid

« Antwoord #8 Gepost op: 20 Maart 2009, 16:46:49 »

Een man zit aan de bar met een mooi glas bier voor zich. Hij moet echter naar de WC en wil niet het risico lopen dat zijn biertje weg is als hij terugkomt. Hij pakt een bierviltje, schrijft daarop "Ik heb in dit bier gespuugd!" en zet het tegen zijn glas aan. "Daar blijven ze vanaf", denkt de man en loopt lachtend naar de WC. Als hij terugkomt bij zijn kruk, ziet hij echter dat er iemand iets op het bierviltje heeft bijgeschreven. Deze tekst luidt: "Ik ook".
cyntha
Forum lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #9 Gepost op: 22 Maart 2009, 14:53:56 »

Jos staat in de supermarkt aan te schuiven, achter hem staat een knappe blondine. Wanneer hij zich omdraait, glimlacht ze nar hem en steekt haar hand als begroeting op. Hij is verbaasd en vraagt haar of zij hem misschinergens van kent. Zij antwoord stilletjes:"jij bent waarschijnlijk de vader van 1 van mijn kinderen"

Jos schrikt er van en begint diep na te denken.... Plots denkt hij terug aan lag geleden, aan de eerste en enige keer dat hij vreemd is gegaan. Hij vraagt aan de blondine: "ben jij de blondine die ik op mijn vrijgezellenavond gepakt heb op de biljarttafel, terwijl al mijn maten ons stonden aan te moedigen terwijl jouw vriendin mij geselde met een natte selderij en een komkommer in mijn aterwerk duwde??"
Waarop de blondine verschrikt antwoord: "Jos ik ben gewoon de lerares nederlands van jouw dochter."

poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
cyntha
Forum lid

« Antwoord #10 Gepost op: 22 Maart 2009, 15:02:05 »

2 vriendinnen spelen een potje golf op een zonnige zaterdagmorgen. Bij de 7e hole gaat het mis. Een van de vrouwen raakt de bal volkomen verkeerd en ziet hem zo op een groepje mannen af suizen. En ja hoor Bam! een van hen stort ter aarde, gillend van de pijn, terwijl hij met zijn handen naar zijn kruis grijpt  Shocked

De vrouw rent geschrokken naar de man toe en put zicht uit in excusses. Laat me je helpen, zegt ze. Ik ben fysiotherapeut, en ik weet hoe ik de pijn zou kunnen verzachtn als je me toestaat.
Neeeeeeeeee, auwauwauwauwauw, nee hoor auw, het gaat wel weer, overeen inuutje, kreunt de man, rollend over de vloer in de foetushouding.
Heus ik sta erop, houd de vrouw vol, je zult zien dat ik echt goed ben!.
Nou voorruit maar, kreunt de man.
De vrouw legt de handen van de man opzij, opent zijn gulp,brengt haar hand naar binnen en begint hem zachtjes te masseren.
Nou hoe voelt dat?? vraagt de vrouw verwachtingsvol. Ja heerlijk, antwoord de man, maar mijn duim doet nog steeds verschrikkelijk veel pijn!

Sander
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 01 April 2009, 15:34:46 »

hoe heet een homo die zichzelf heeft opgehangen?

taugee
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #12 Gepost op: 01 April 2009, 19:10:58 »

hoe maak je een lichtman?

neem een hoopje stront, niet te veel anders maak je een geluidsman :p

cyntha
Forum lid

« Antwoord #13 Gepost op: 06 April 2009, 11:34:07 »

haha Grin

Bouli
Forum lid

« Antwoord #14 Gepost op: 07 April 2009, 11:39:50 »

hoe maak je een lichtman?

neem een hoopje stront, niet te veel anders maak je een geluidsman :p

In dat geval heb ik net een aantal licht en geluidsmannen gemaakt op het toilet.
Pagina's: [1] 2 3 ... 12
  Print  

Ga naar: