Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 20 April 2009, 12:12:49 » |
|
 nice
|
|
|
|
|
|
"Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen."
|
|
|
Bouli
Forum lid
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 20 April 2009, 12:19:19 » |
|
En nu iemand anders creatief, ik wil ook wel eens wat nieuws leuks lezen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 20 April 2009, 12:39:52 » |
|
Een pasgetrouwde Engelse vrouw merkt pas tijdens de huwelijksnacht dat haar echtgenoot gehandicapt is: hij heeft maar 1 voet! Direct stuur ze een smsje naar haar moeder. "My husband has one foot!" Binnen het uur ontvangt ze antwoord: "Be glad, my dear, your father only has five inches"
|
|
|
|
|
|
"Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen."
|
|
|
Bouli
Forum lid
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 20 April 2009, 14:58:04 » |
|
Ja das een leuk, thanks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 20 April 2009, 15:32:24 » |
|
ik heb mn best gedaan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 20 April 2009, 21:44:47 » |
|
De telefoon rinkelde in het appartement van een knappe stewardes. "Daag schatje," hijgde de obscene beller. "Als jij kunt raden wat ik in mijn hand houd, dan zal ik je de actie laten delen!" "Luister eens viezerik,"antwoord de stewardes bits. "A'ls jij het met één hand kan vasthouden, b er niet in geïnterreseerd."
|
|
|
|
|
|
poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 20 April 2009, 21:49:16 » |
|
Een man en een vrouw zijn net getrouwd, maar de man gaat de volgende dag dood aan een hartaanval. De vrouw wil een aandenken hebben dus snijdt zijn jongeheer eraf en plakt hem aan het plafond. Elke dag als ze weggaat en terugkomt geeft zeer kusjes op. De bovenbuurman wil ook wel eens kusjes op zijn jongeheer, dus boort een gat in zijn vloer en stopt daar zijn jongeheer in. Even later komt de vrouw thuis, loopt naar de keuken, pakt een mes en gaat naar de kamer. Ze geeft een kusje, snijd de jongeheer eraf en zegt: Liefje we gaan verhuizen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 20 April 2009, 21:49:38 » |
|
zo nu ben ik ook weer even leeg hoor....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bouli
Forum lid
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 21 April 2009, 12:58:19 » |
|
komt een man bij de dokter. Zegt die dokter zegt uw het maar meneer. Nou zegt die vent mijn lul jeukt zo onzettend. Nou zegt die dokter laat je broek maar eens zakken en dan zullen we eens kijken. Dus die dokter trekt de voorhuid van die vent zijn penis naar achteren en ziet allemaal maaien op die vent zijn pik. Nou zegt die dokter dat is niet zo mooi. Zegt die vent wat is er aan te doen dokter. Die dokter zegt er is maar een middel tegen en dat is je lul een week lang in een blok ijs leggen en dan zie ik je volgende week terug. Dus die vent naar huis en zo gezegt zo gedaan. Na een week komt die vent opnieuw bij die dokter. En zegt die dokter? Nou zegt die vent het jeukt niet meer maar nu klopt het zo erg. Die dokter kijkt verbaasd en zegt nou laat maar eens kijken. En wat ziet hij al die maaien staan met hun armen om hun middel te slaan van de kou.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 21 April 2009, 15:09:24 » |
|
Die laatste vond ik niet zo sterk, Boul..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bouli
Forum lid
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 22 April 2009, 10:02:42 » |
|
Komt een man bij de dokter en zegt: dokter ik heb een diepe doorgetrokken streep op mijn piemel. Zegt de dokter hoe komt dat dan? De man: Mijn vriendin heeft een tong-piercing en heeft me te hard gepijpt.
Er zit een vrouw te wachten in de wacht kamer bij de dokter. De dokter roept de volgende.. De vrouw staat op en loopt naar de dokter toe. De dokter zegt tegen de vrouw moment als u blieft. Zo komt u maar naar binnen. Wat kan ik voor u betekenen. Nou dokter iedereen vindt dat ik zo enorm stink. Nou zegt de dokter gaat u daar maar dat kamertje in, en doe dan wel even de deur achter u dicht en kleed u zich maar vast uit. De dokter komt het kamertje binnen ,en de vrouw ziet dat de dokter een lange stok met een haak er aan heeft. De vrouw vraagt een beetje schrikachtig dokter wat gaat u nu doen. Waarop de dokter zegt nou ik ga toch eerst even het boven raampje open trekken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 22 April 2009, 13:30:02 » |
|
Een vrouw uit het Gooi snelt het ziekenhuis in. Ze komt zeer ondaan de wachtkamer binnen, Als ze aan de beurt is sprint ze naar de onderzoekskamer en gaat snel op een stoel zitten. Zo mevrouw wat scheelt eraan, vraagt de dokter. Nou dokter, ik ben gestoken door een wesp, zegt de vrouw. O, sprak de dokter, waar bent u dan gestoken? Maar dat kan ik u echt niet vertellen, zei de vrouw, het is zo genant. maar mevrouw, zei de dokter, ik kan u niet helpen als ik niet weet waar u gestoken bent. O dokter is schaam me zo, antwoordde de vrouw. Wees maar niet bang, ik heb beroepsgeheim sprak de dokter. Waarop de vrouw zei: Ik ben gestoken bij de ALDI! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 22 April 2009, 13:50:53 » |
|
Een 86 jaar oude man komt bij de dokter de propvolle wachtkamer binnen en loopt naar de receptioniste. Die zegt, Ja meneer, waarvoor wilt U de dokter zien. Er is iets verkeerd met mijn lul, zegt hij. De receptioniste werd verbolgen en zei: U kunt hier niet binnenkomen en zulke dingen uitkramen in een volle wachtkamer. Waarom niet? u vroeg mij waarvoor ik kwam en ik heb het verteld, zei de man. De receptioniste antwoordde: U hebt de hele wachtkamer in verlegenheid gebracht, u had moeten zeggen ik heb last van mijn oor of iets dergelijks. En bespreek dan het probleem in privé met uw dokter. De man antwoordde: U zou geen vragen moeten stellen in een volle wachtkamer, als het antwoord ze in verlegenheid zou kunnen brengen. De man liep naar buiten wachtte een paar minuten en liep weer naar binnen.. De receptioniste lachte zelfgenoegzaam en zei: Ja meneer. Er is iets mis met mijn oor, zei hij. De receptioniste knikte goedkeurend, wetend dat hij haar advies opvolgde. Wat is er mis met uw oor? vroeg ze. Ik kan er niet uit pissen, antwoordde de man.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 22 April 2009, 14:07:26 » |
|
De laatste voor vandaag:
Komt een vrouw bij de dokter. Kunt u zorgen dat ik altijd jong blijf? Waarop de dokter antwoord: Nee dat kan ik niet, maar ik kan wel zorgen dat u niet oud word.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bouli
Forum lid
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 22 April 2009, 15:04:42 » |
|
LOLZ!
|
|