Programma:
07 Februari 2012, 16:14:51 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 12 13 [14]
  Print  
Auteur Topic: Lowlands 2009, wie gaat?  (gelezen 6691 keer)
cyntha
Forum lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #195 Gepost op: 30 Juli 2009, 11:02:36 »

Ik las het in de lowlandsnieuwsbrief inderdaad..

poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
bockos
Forum lid

Geslacht: Man

Deze ruimte is te huur

« Antwoord #196 Gepost op: 31 Juli 2009, 12:26:41 »

Blokkenschema is ook online!
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #197 Gepost op: 02 Augustus 2009, 11:35:20 »

nou als ik 10 bands ken van de wat zijn het er 80? is het veel hoor.. ik ken echt bijna niets wat op lowlands staat dit jaar..

Dan ga ik al 2 jaar naar lowlands zonder dat ik bands ken. En toch vind ik het vette shizzle. Cheesy

dat heb ik ookal vanaf 2004 >.< alleen nu kijk je toch tussen de namen met beschrijving.. wat voor soort muziek het is, en daarvan trekt 90% me niet :p

Tja ik ga al vanaf 2004 naar lowlands, dat er maar 1 of 2 namen stonden die ik echt perse wilde zien.. en ook ik heb het altijd naar mijn zin gehad.. Maar ben ook altijd met leuke mensen gegaan... en de mensen waar je mee bent maken toch echt de sfeer...

dat weet ik toch :p bij ons was het ook altijd gezellig en er lopen altijd wel debielen rond met wie ik het ook ken vinden, maar ik vind het gewoon te duur.. voor geen (voor mij dan) leuke namen, of dingen die ik al een paar keer gezien heb. ik bespaar dan liever dat geld ffkies om bijv 2 weken naar france te gaan ;p

Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
Sander
Gast
« Antwoord #198 Gepost op: 13 Augustus 2009, 10:09:58 »

Them Crooked Vultures (Dave Grohl) op Lowlands?
Ik las net op 3voor12 het volgende: In het blokkenschema van de Lowlands zaterdag zit nog een lege plek. In de Grolsch-tent is nog ruimte tussen vijf en zes. 3VOOR12 dj Eric Corton weet het zeker: Them Crooked Vultures komen naar Biddinghuizen. Wie? De nieuwe supergroep van Dave Grohl (Foo Fighters), Josh Homme (Queens of the Stone Age) en John Paul Jones (Led Zeppelin).

Gisteravond vertelde een zeer betrouwbare, maar anonieme bron aan Eric Corton welke act de lege plek in het blokkenschema gaat opvullen. Na heel veel smsen, bellen, twitteren en wat geduw en getrek op de juiste plekken, kreeg Eric te horen dat Them Crooked Vultures voor een optreden naar Biddinghuizen komt.

bockos
Forum lid

Deze ruimte is te huur

« Antwoord #199 Gepost op: 13 Augustus 2009, 16:02:57 »

Kasabian zal denk ik ook niet meer komen, de zanger heeft de taco-hoest.

Bron: http://alternative.blog.nl/poprock/2009/08/13/lowlands-show-op-de-tocht-mexicaanse-griep-velt-kasabian
Sander
Gast
« Antwoord #200 Gepost op: 18 Augustus 2009, 08:50:09 »

vette shizzle!

http://www.nu.nl/muzieknieuws/2062645/50000-dollar-voor-mystery-guest-lowlands-.html
Bouli
Forum lid

« Antwoord #201 Gepost op: 18 Augustus 2009, 10:11:43 »

Aankomend weekend al, spullen al gepakt?
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #202 Gepost op: 18 Augustus 2009, 10:13:24 »

haha das wel vet gedaan jah :p op 3fm hadden ze het ook over pearl jam, aangezien die pas geleden hier waren ofzo :p en die zeiden, see you in ten days... en dat zou op de datum van lowlands zijn :p

Bouli
Forum lid

« Antwoord #203 Gepost op: 20 Augustus 2009, 14:38:53 »

Lowlands eerder open om noodweer
Uitgegeven: 20 augustus 2009 14:24
Laatst gewijzigd: 20 augustus 2009 14:32

BIDDINGHUIZEN - Het muziekfestival Lowlands in Biddinghuizen heeft donderdag eerder de deuren van de campings geopend om bezoekers die donderdagmiddag al naar het evenement op weg waren, uit het voorspelde noodweer te houden.
 © ANPOok de pendelbussen vanaf verschillende stations vertrekken eerder en de parkeerterreinen zijn eerder opengegaan. Dat maakte de woordvoerder van het festival donderdag bekend.

Even na half één is de kaartcontrole gestart en mogen bezoekers de campings op. ''We willen zoveel mogelijk mensen binnen hebben voordat het losbarst.''

De organisatie raadt bezoekers aan pas na het voorspelde noodweer naar het festivalterrein in Biddinghuizen af te reizen. Donderdagmiddag wordt zwaar weer voorspeld.

Tussen 15.00 en 17.00 uur worden in Flevoland onweer en zware windstoten verwacht, gevolgd door zware regenval tot ongeveer 20.00 uur. Het KNMI kondigde donderdagochtend een weeralarm af.

Droge tent

''Doe jezelf een plezier en een droge tent cadeau en vertrek pas als het slechte weer voorbij is. De rest van het weekeinde wordt het waarschijnlijk prachtig festivalweer'', zo staat op de site van Lowlands.

Normaal gaat een deel van de campings donderdag om 18.00 uur open. Het festival begint vrijdagochtend.

Maatregelen

Hoeveel mensen er inmiddels op het terrein en voor de poorten staan, kon de woordvoerder niet zeggen. Medewerkers van het evenement controleren extra hoe de tenten op het festivalterrein zich houden onder het weer. ''En we gaan met contragewichten aan de slag.'' Verder worden er vooralsnog geen extra maatregelen genomen.

Lowlands, dat tot zondagnacht duurt, is al maanden uitverkocht. De organistatie rekent op 55.000 bezoekers.

© ANP 

Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #204 Gepost op: 21 Augustus 2009, 09:17:16 »

en het is allemaal mee gevallen heh :p wij dachten ook al.. hoop maar dat ze genoeg ponjos bij zich hebben, en een waterdichte tent :p

had trouwens net al even gekeken wat de mystery act zou zijn, maar nog niet helemaal zeker bekend :p

Bouli
Forum lid

« Antwoord #205 Gepost op: 25 Augustus 2009, 11:11:28 »

Zo en hoe was het?
Sander
Gast
« Antwoord #206 Gepost op: 28 Augustus 2009, 17:11:08 »

hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele, hele,
VETTE SHIZZLE!
Pagina's: 1 ... 12 13 [14]
  Print  

Ga naar: