Programma:
08 Februari 2012, 10:54:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Gezocht!!!  (gelezen 2849 keer)
cyntha
Forum lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #15 Gepost op: 04 Februari 2009, 16:28:55 »

Tja beste 4 Knipperen we gaan het merken.. ik ben het niet altijd eens met wie er naar de finales gaan namelijk... misschien is dat dit jaar anders... ben je er ook zaterdag Ben???

poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
Sander
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 04 Februari 2009, 16:48:09 »

Tja beste 4 Knipperen we gaan het merken.. ik ben het niet altijd eens met wie er naar de finales gaan namelijk... misschien is dat dit jaar anders... ben je er ook zaterdag Ben???

aangezien smaken (gelukkig) verschillen is het ook onmogelijk dat iedereen dezelfde mening heeft over de 4 finalisten. om die reden is er ook een jury, eigenlijk best logisch  Grin Grin Grin
cyntha
Forum lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #17 Gepost op: 04 Februari 2009, 16:51:57 »

Ja weet ik San Grin

Ik beboelde het ook anders zeg maar.. ging meer om de act enzo.. dat wat dat betreft niet altijd de beste wint.. er word ook gekeken naar de rest van het programma, lijkt mij.. voor zover er al een idee is... tijdens de finale.. Maar met jou in de jury moet het goedkomen San!

poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
Sander
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 04 Februari 2009, 17:05:55 »

Ja weet ik San Grin

Ik beboelde het ook anders zeg maar.. ging meer om de act enzo.. dat wat dat betreft niet altijd de beste wint.. er word ook gekeken naar de rest van het programma, lijkt mij.. voor zover er al een idee is... tijdens de finale.. Maar met jou in de jury moet het goedkomen San!

weet ik cyn :-)

maar ben in een flauwe bui, voor het geval je dat nog nietw as opgevallen, hahaha
Serto
Moderator

Geslacht: Man

benneh bebop

« Antwoord #19 Gepost op: 03 Juni 2009, 11:43:02 »

slotje :p

Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar: