nummer13!*
Forum lid
|
 |
« Gepost op: 24 Augustus 2008, 03:26:05 » |
|
vandaag waren er allemaal hardcore types die ruzie aant zoeken waren kunnen dat soort mensen voor de veiligheid niet gewoon weg gestuurd worden ze hebben in dormi niets te zoeken ? het zijn altijd het zelfte soort dat in dormi veel ruzie veroorzaakt kan er niet wat aan gedaan worden?
het is wel beter voor de veiligheid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Augustus 2008, 12:51:00 » |
|
Oh dat was dan wel minder gezellig, maar je kan iemand niet zo maar wegsturen omdat hij een hardcore type is.. Je kan niet iedereen over 1 kam scheren. Deze mensen zoeken ook een plek waar ze uit kunnen gaan, aangezien het Huis van Oranje weg is enz...
Als je last van iemand hebt omdat je wordt getreiterd of bedreigd. Laat dat dan weten aan de mensen achter de bar, want dat kunnen er waarschuwingen gegeven worden en ze kunnen eventueel weggestuurd worden. En als het uit de hand loopt zelfs ontzeggingen of de politie erbij halen.
Maar als problemen niet gemeld worden bij het personeel kunnen we er ook niks aan doen. We kunnen niet iemand wegsturen omdat jij ze niet aardig vind..
|
|
|
|
|
|
"Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen."
|
|
|
nummer13!*
Forum lid
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Augustus 2008, 12:46:30 » |
|
achja ik heb het gemeld bij danny alleen ik heb geen politie gezien maarja uit eindelijk gingen ze wel weg maar in mijn ogen horen ze niet in dormi eigenlijk moeten we gewoon een portier hebben net zoals in een discotheek en als iemand niet altenatief is maar hardcore dat hij niet naar binnen mag of in de buurt mag komen dat doen ze in discos ook en in prenciepe heb je dan geen last van hardcore mensen want die komen toch alleen maar om te vechten zo afentoe komen ze voor dormi maarja dat is ook heeel afentoe
|
|
|
|
« Laatste verandering: 26 Augustus 2008, 12:49:00 door nummer13!* »
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 26 Augustus 2008, 14:24:59 » |
|
hmms.. het klinkt misschien wel weer zo als altijd :p maar dormi is een jongere sociëteit die door de jaren heen naar alternatieve muziek is gaan hangen.. het is en blijft nog steeds een jongere sociëteit en daardoor is het voor elk publiek toegankelijk.. En mogen ze niemand zonder goede reden weigeren.
Geloof me ik zie ze liever ook niet binnen dormi, het is jammer genoeg nou eenmaal zo..
En tja over bar personeel kan ik niets zeggen, ik ben geen bestuur.. :p misschien dat rogier of sjurinda er wat mee doen.
Ik hoop het in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
|
|
|
Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 26 Augustus 2008, 16:07:15 » |
|
Nou sorry, ik wil liever dat dormi niet zo'n kroeg/disco/watdanook wordt waar je kledingsvoorschriften heb. Jij draagt Longsdale? Nee sorry dan mag je niet naar binnen... ooh jij draagt een t-shirt van Slipknot??.. Nou dan mag jij wel..
En wat een portier betreft.. Ik ben van mening dat we die niet nodig hebben, want zo veel problemen zijn er helemaal niet. En om alleen een portier te nemen om mensen weg te jagen.. Daar pas ik voor. Vervelende mensen heb je in elke bevolkingsgroep of je nou alto bent of hardcore... in elke groep zitten rotte appels en die moet je gewoon een beetje aanpakken. Zodat ze weten wat ze wel en niet mogen.. En als je ze als bezoeker zo lang mogelijk negeert, dan gaat de lol er vanzelf wel af..
|
|
|
|
|
|
"Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen."
|
|
|
braindamage
Forum lid
Geslacht: 
*just leo* xD
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Augustus 2008, 19:02:07 » |
|
mee eens sjurin. .. anyway ... je wordt echt niet geweigerd in een club als je een baggy broek ofsow draagt hoor ... welcome to the real world ...
|
|
|
|
|
|
too much hanging out with me will seriously damage your brains!
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 26 Augustus 2008, 19:17:31 » |
|
ik ben het wel met je eens sjurin :p alleen ik hoef ze niet te zien :p net als een hele hoop andere..
Enne brains... geloof me ik ben ook wel eens geweigerd voor skate schoenen, en een keer voor te baggy kleren >.<.. facking ziek toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
braindamage
Forum lid
Geslacht: 
*just leo* xD
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Augustus 2008, 19:28:20 » |
|
njaa vind t niet ziek ... sommige clubs hebben nou eenmaal een deurbeleid omdat ze bepaalde mensen binnen willen ... maar tegenwoordig zijn de meeste clubs echt niet zo moeilijk en als je t weet dat die club een beleid heeft ... ga er dan niet heen ... of pas je aan ... that's life ... doe je niks aan toch ... maarja ls je geweigerd wordt bij een normale club die t niet duidelijk aangeeft jaa dan is t wel ziek ... maareh in den haag kan je t wel vergeten in de danzig, sillys, asta of crazy pianos met 'alternatieve kleding' ... hoewel in de danzig mag je alleen geen pet op
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Augustus 2008, 20:33:06 » |
|
Ik vind een kledingvoorschrift ook helemaal niet erg, maar wel als dormi er 1 krijgt.... En ik ben van mening dat dormi er echt GEEN nodig heeft.
Onze nieuwe bezoekers (hardcore) vinden vanzelf hun plek wel.... Of weg bij Dormi of ze passen zich aan aan Dormi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 26 Augustus 2008, 23:19:54 » |
|
mjah das wel een goeie.. ik vind ook niet dat ze het nodig hebben.. beetje raar. want juist in dormi was (is) het zo dat iedereen der kwam om een biertje te drinken. En dat moet ook zo blijven :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 27 Augustus 2008, 13:06:36 » |
|
Juist Serto... Niks meer en niks minder! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 27 Augustus 2008, 20:09:07 » |
|
gelukkig zijn we het eens  ik hoop dat nummer13* het er ook eens mee eens is :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
braindamage
Forum lid
Geslacht: 
*just leo* xD
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 27 Augustus 2008, 21:16:32 » |
|
puntje ... moet gewoon lekker relax blijven enzo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Augustus 2008, 10:30:40 » |
|
mjah en morgen help ik daar aan mee :p