dannykoning
Forum lid
Geslacht: 
Mr. BamBam
|
 |
« Gepost op: 14 Januari 2008, 15:15:24 » |
|
De laatste tijd doen bestuursleden hun uiterste best om alles weer rond te praten met de gemeente, en andere betrokkenen. Wij hebben al eerder problemen gehad met overlast in de buurt, en nu er steeds meer mensen om 02:00 voor de deur blijven hangen, durf ik mijn hand in het vuur te steken, dat we snel weer problemen krijgen!
Op het moment dat iemand van het bestuur dan netjes vraagt, jongens mag het was zachter, hoop ik dat mensen hier begrip voor hebben, wij doen tenslotte er alles aan om het de hele avond leuk te maken voor jullie, maar 02:00 is 02:00 en dan proberen wij ook voor de buurtbewoners het zo rustig mogelijk te laten verlopen.
Maar als je de vraag steld, en je krijg volmondig een "NEE", van dat maak ik zelf wel uit! springen bij mij de stoppen door!! Zonder er bij na te denken zeg ik dan(mensen die mij kennen weten dat ik wel eens dingen zeg zonder te denken hahahaha), NEE zeg je tegen je moeder, en zolang je hier op mijn stoep staat heb je je maar te gedragen!!! met als antwoord " pff nee zeg ik niet tegen mijn moeder, voor mijn moeder heb ik respect"
Nou dan ben ik klaar met je!!! hahahahah mafkezen! Gevolg twee maanden ontzegging tot dormibella, waarop hard word gelachen en gezegt denk je dat!!! goed, kijken wie er aan het kortste eind gaat trekken, ik denk dat ik de uitslag wel weet!!!!
Kortom, mensen wij proberen, en doen met een heel team elke week onze uiterste best het leuk te maken voor iedereen!! laten we nou eens lekker rustig doen buiten of ga ergens anders relaxen als je nog niet naar huis wilt! ook wij moeten ons aan bepaalde regels houden, en dat is mensen naar huis sturen!!!!!! Dit ook omdat het straks voor iedereen nog moeilijker word, op het moment dat er niet meer gerookt mag worden in dormi!!!
De meeste mensen doen hun best, en dat weet ik ook, dus dit verhaal slaat niet op iedereen !!! Maar thanks voor de moeite!!!!!!!
|
|
|
|
« Laatste verandering: 14 Januari 2008, 15:17:22 door roadieking »
|
|
drummen is een vak........... en een vak.... moet je leren!!!!!!!!!!!
|
|
|
bockos
Forum lid
Geslacht: 
Deze ruimte is te huur
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Januari 2008, 15:38:21 » |
|
Ben het gedeeltelijk met je eens. Ik betrap mij er zelf ook nog wel eens op dat ik af en toe luidruchtig ben als ik na 2 uur buiten sta, maar ik ga nadat Dormi het mij vraagt ook dan weg en ergens anders herrie maken (  ) Als we willen dat Dormi nog open blijft, moet idereen zich er ook aan houden. Dus ook die kleine pleuriskinderen die denken dat ze alle kunnen maken omdat hun pappie of mammie er dan niet is. Maar ik vind het weer net iets TE ver gaan om gelijk voor 2 maanden hun de avond te ontzeggen, bel dan gewoon de politie met de melding dat er kinderen zijn die teveel herrie maken. Niet dat ik het erg vind dat dat kutkind nu er voorlopig niet meer is, maar ze mag nu wel nog in de Rockz komen dus staat ze uiteindelijk toch weer buiten of in de gang te bleren. Het is wel op de stoep voor Dormi, dus Dormi is er onder andere verantwoordelijk voor. Dit betekent uiteindelijk dat Dormi straks dan niet meer open mag vanwege de overlast rondom Dormi. Kijk maar naar dat hardcorefeest in de Rockz, dat mag nu ook niet meer omdat er teveel overlast is rondom het pand. Dus mensen denk eens na voordat je aandacht gaat trekken, aandacht krijg je toch wel. En ben je nog niet genoeg aandacht ga dan maar in het circus werken ofzow maar ga niet debiel lopen zaniken voor dormi en toon wel een beetje waardering voor de medewerkers van Dormi, zij staan er ook niet voor hun lul lol  my 2 cents.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Echion
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 Januari 2008, 19:09:26 » |
|
Ik denk dat zo met ontzeggingen smijten totaal geen effect heeft. Je kunt bezoekers als ze zich heel erg misdragen in Dormibella, ze BINNEN Dormibella een ontzegging geven. Dan nog moet een ontzegging ook daadwerkelijk terecht zijn.
Buiten is het een heel ander verhaal. Als iedereen daar blijft hangen na sluitingstijd is het in eerste instantie aan de medewerkers van KJ44 (niet alleen Dormibella) om iedereen te verzoeken niet te blijven hangen en erop toe te zien dat dat ook niet gebeurd. Blijft iedereen hangen, is men bijdehand en luidruchtig, dan kan de politie erbij gehaald worden om te helpen. Met ontzeggingen smijten heeft in dit geval geen zin. Ten eerste staan ze buiten en kun je ze daar geen ontzegging voor geven. Als je ze dan een ontzegging voor Dormi geeft moet je eigenlijk ook meteen voor KJ44 een ontzegging geven omdat met voor KJ44 staat. Dan krijg je het volgende probleem, ze gaan als ze niet naar binnen mogen, buiten hangen. Wat doe je hier aan? Zelfs de politie doet hier niets aan omdat ze buiten geen strafbaar feit plegen/hebben gepleegd. Dus mogen ze buiten rondlopen in de buurt van KJ44.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nummer13!*
Forum lid
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Januari 2008, 18:37:04 » |
|
mee eens dat er aan de regels gehouden moet worden als ze niet luisteren gewoon de politie bellen ben er helemaal voor maar danny blijf wel netjes oke ? want die ene keer dat iedereen het gebouw moest verlaten de manier waarop dat kan niet ;)hoe er toen is opgetreden maarja daar heb je al exuses voor aangeboden dus als er niet geluisterd word gewoon de politie bellen en op een normale manier als gastheer/gastvrouw van dormi blijven gedragen dan komt alles goed toch ? dus danny misschien een tip op een normale manier mensen benaderen dat helpt beter dan schelden misschien kunnen mensen dan ook een keer een positief beeld van je krijgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dannykoning
Forum lid
Geslacht: 
Mr. BamBam
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 17 Januari 2008, 10:16:33 » |
|
Ik snap niet dat er gelijk word uitgegaan dat ik sta te schreeuwen en te vloeken tegen mensen, als ik normaal en netjes aan je vraag of je wat rustiger kan doen dan heb je maar te luisteren en anders moet je ophoeren naar je moeder voor de deur!!!
En er stond notabene politie aan de over kant maar die luie varkens zijn te lui om uit hun busje te stappen!!! Als ik er niets aan kan doen, dan ga ik ook niet meer buiten lopen en dan mogen mensen van mij zolang mogelijk blijven hangen, herrie maken of lol hebben!! Dan is het ook niet meer mijn verantwoordelijkeheid!!!
Je loopt elke keer buiten, heb totaal geen mogelijkheden om mensen de mond te snoeren, dan vraag ik me af wat ik daar dan doe, in plaats van mijn barmensen helpen met schoonmaken en lekker een drankje drinken!!!!!
P.s. nummer 13 wie ben jij, vind het altijd prettig te weten met en tegen wie ik praat!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Januari 2008, 12:03:23 » |
|
ik kan hier natuurlijk weer een heel verhaal type, en overal tegen in gaan zoals ik altijd doe...
maar dit keer doe ik dat dan maar niet......... echt niet :p
er moet gewoon rustig gedaan worden, dan zijn er gewoon geen problemen, als iedereen lekker rustig is.. kennen we gewoon erges op straat hangen :p
|
|
|
|
|
|
Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
|
|
|
bockos
Forum lid
Geslacht: 
Deze ruimte is te huur
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Januari 2008, 16:02:47 » |
|
kennen we gewoon erges op straat hangen :p
je kan ook gewoon lekker naar binnen gaan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
p@trick
Forum lid
beheaumie
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 22 Januari 2008, 11:21:55 » |
|
zal ik ook maar weer eens wat laten horen..
als iemand herrie maakt of iets dergelijks..1x waarschuwen.. en de 2e keer de brandweer bellen omdat er iemand met zn hoofd tussen die kleine vierkantjes in de trap klem zit..
|
|
|
|
|
|
the sweet sound of a guitar played hard.. is music to our ears !!
|
|
|
bockos
Forum lid
Geslacht: 
Deze ruimte is te huur
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Januari 2008, 17:06:35 » |
|
Ga jij dan bij de trap staan? :lol:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
p@trick
Forum lid
beheaumie
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 23 Januari 2008, 13:08:14 » |
|
is goed... ik maak het wel passend.. 
|
|
|
|
|
|
the sweet sound of a guitar played hard.. is music to our ears !!
|
|
|
bockos
Forum lid
Geslacht: 
Deze ruimte is te huur
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 23 Januari 2008, 17:46:41 » |
|
oke, ik stuur ze wel door naar jou  :lol:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 24 Januari 2008, 13:31:48 » |
|
denk dat de beste oplossing gewoon is dat je moet helpen schoonmaken :p ken je gewoon nog ff blijven hangen in dormi :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bockos
Forum lid
Geslacht: 
Deze ruimte is te huur
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 24 Januari 2008, 16:09:14 » |
|
dan blijft iedereen hangen :lol:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 24 Januari 2008, 19:35:34 » |
|
probleem opgelost? :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dannykoning
Forum lid
Geslacht: 
Mr. BamBam
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 28 Januari 2008, 16:54:11 » |
|
euh leuke redenatie maar denk niet dat het helpt als iedereen blijft schoonmaken!! dan zijn we ook gelijk van al onze drank af!!!
haha Nou ja afgelopen zaterdag was het redelijk rustig!!!
dus het helpt wel!!!
Laterzzzzz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|