bockos
Forum lid
Geslacht: 
Deze ruimte is te huur
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 21 Mei 2008, 11:38:00 » |
|
wanneer komen de heideroosjes een keer naar dormi dan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 22 Mei 2008, 13:07:15 » |
|
alfa female komt ook toch? of heb ik nou teveel gezegt? :p wanneer komen de heideroosjes een keer naar dormi dan?
mischien wel met het eindfeest.. net als vorig jaar toen van katoen kwam :p
|
|
|
|
|
|
Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
|
|
|
bockos
Forum lid
Geslacht: 
Deze ruimte is te huur
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 22 Mei 2008, 16:46:03 » |
|
beter wel, lijkt me wel vet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 23 Mei 2008, 00:09:55 » |
|
of peter pan speedrock  helemaal vet :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 26 Mei 2008, 11:22:42 » |
|
Tja wie weet. er is er maar 1 die het zal weten, en das danny.. We zullen zien,.. ja alfa female staat ook in dormi! 14 juni!! allemaal komen dan he! demo presentatie!!
Ik ben zelf meer voor Peter Pan Speedrock op het moment. Heideroosjes zijn een beetje suffig aan het worden... volgens mij zijn ze aan vakantie toe.. de laatste 3 optredens die ik heb gezien waren niet echt spectaculair. PPS daarintegen nog steeds... alleen die dikke dennis ben ik ook wel een beetje zat aan het worden.. Dan houd het eigenlijk al een beetje op zo... andere bekende nederlandse bands(die binnen het budget vallen) zijn er eigenlijk niet volgens mij... van katoen hebben we al gehad.. nou ja misschien een di-rect maar daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.. en een green lizard is ook niet echt een optie denk ik.. Valt niet heel erg binnen het dormi straatje. Ik weet het niet meer... mag van mij ook wel een minder grote naam staan die wel keihard vette muziek neerzet.. misschien EL GUAPO STUNTTEAM??? jeeeeeeee!!
ze stonden ook in voorprogramma van Danko Jones.. was echt blij!!
|
|
|
|
|
|
poeh poeh, nou nou, ja ja, hè hè.. Tis wat allemaal!
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 26 Mei 2008, 11:39:38 » |
|
Tja wie weet. er is er maar 1 die het zal weten, en das danny.. We zullen zien,.. ja alfa female staat ook in dormi! 14 juni!! allemaal komen dan he! demo presentatie!!
Ik ben zelf meer voor Peter Pan Speedrock op het moment. Heideroosjes zijn een beetje suffig aan het worden... volgens mij zijn ze aan vakantie toe.. de laatste 3 optredens die ik heb gezien waren niet echt spectaculair. PPS daarintegen nog steeds... alleen die dikke dennis ben ik ook wel een beetje zat aan het worden.. Dan houd het eigenlijk al een beetje op zo... andere bekende nederlandse bands(die binnen het budget vallen) zijn er eigenlijk niet volgens mij... van katoen hebben we al gehad.. nou ja misschien een di-rect maar daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.. en een green lizard is ook niet echt een optie denk ik.. Valt niet heel erg binnen het dormi straatje. Ik weet het niet meer... mag van mij ook wel een minder grote naam staan die wel keihard vette muziek neerzet.. misschien EL GUAPO STUNTTEAM??? jeeeeeeee!!
ze stonden ook in voorprogramma van Danko Jones.. was echt blij!!
volgends mij is pps zelf dikke dennis ook een beetje zat :p hij doet bijna niets meer ;p moet er niet aan denken dat dikke dennis naakt in dormi rent :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 26 Mei 2008, 13:03:20 » |
|
me 2... ja hij doet nog maar 1 liedje Gelukkig!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 26 Mei 2008, 13:29:59 » |
|
maar lijkt het je niks alstie naakt op je af komt rennen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 26 Mei 2008, 15:02:20 » |
|
ik denk dat ik heel snel achter jou spring.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 26 Mei 2008, 15:10:23 » |
|
echt niet :p dan duw ik je tegen hem aan :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svenkots
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 27 Mei 2008, 12:20:47 » |
|
Ik zou Al and the Black Cats wel nog een keer willen zien. Toffe band met toffe gozers.
|
|
|
|
|
|
I've got the world up my ass.
|
|
|
cyntha
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 27 Mei 2008, 12:58:58 » |
|
Nou ben als je dat doet, dan krijg ik geen adem meer.. verdwijn ik ineens in die pens van hem.. ieuw.. ben ik voor het leven verminkt, als ik dat weet te overleven.  Maar Al & the black cats is ook wel koel.. alleen die hebben vorig jaar ook weer gestaan.. dus denk niet dat ze er dit jaar weer staan,.. Dus is afwachten..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svenkots
Forum lid
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 27 Mei 2008, 13:40:31 » |
|
Even een korte sugestie.. Het valt me op dat er heel weinig Punk in de Dormi is. Ik, als vuile kutpunker vindt dat eigelijk best wel jammer.. 
|
|
|
|
|
|
I've got the world up my ass.
|
|
|
Serto
Moderator

Geslacht: 
benneh bebop
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 27 Mei 2008, 19:47:13 » |
|
Ik zou Al and the Black Cats wel nog een keer willen zien. Toffe band met toffe gozers.
denk niet dat al en the black cats terug komen dit jaar idd.. ze hebben er al 2 keer gestaan heh :p Even een korte sugestie.. Het valt me op dat er heel weinig Punk in de Dormi is. Ik, als vuile kutpunker vindt dat eigelijk best wel jammer..  er zijn maar een paar coole punkbandjes vind ik :p maar mischien moet je eens werk ervan maken.. gewoon de dingen die jij wilt zien met info der over.. plus website en contactpersoon (als ut bekende zijn) enzo.. hier poste of naar danny van de programmering mailen of pm via het forum :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sjurindah
Forum lid
Geslacht: 
Kicke
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 29 Mei 2008, 16:13:09 » |
|
punk is best leuk, maar ligt niet in me straatje.. Dus moet inderdaad wat meer over gepost worden ofzo.. En dan ff over die dikke Dennis... GATVERDAMME.. Die bolle komt alleen dormi in als we allebei de voordeuren open doen. En alleen de grote zaal ook in als we de dubbele deuren open doen. En Serto je mag Cyntha niet tegen hem aan duwen.. Das echt heel vies 
|
|
|
|
|
|
"Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen."
|
|
|
|