Programma:
vrijdag 18 mei
zaterdag 19 mei
zaterdag 2 juni
zaterdag 16 juni
18 Mei 2012, 11:09:06 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3
  Print  
Auteur Topic: schandalig  (gelezen 5685 keer)
nummer13!*
Forum lid

« Gepost op: 04 November 2007, 11:57:05 »

schandalig zeg wat er in dormi op de wc gebeurd is tijdens die band avond de mensen die dat gedaan hebben worden bedankt want iedereen moest het gebouw uit

en ook de leiding bedankt dat we er uit geschopt zijn dat de goede onder de kwaade moeten leiden
en ook nog een keer op een chagerijnige manier een gastheer/gastvrouw in dormi hoord tog altijd netjes en beleefd te blijven ook als er dingen gebeuren die niet kunnen
bockos
Forum lid

Geslacht: Man

Deze ruimte is te huur

« Antwoord #1 Gepost op: 05 November 2007, 10:01:35 »

was er gelukkig niet, dit is ook eigenlijk de reden waarom ik niet meer zo vaak in dormi kom.
sasjuh!!!
Forum lid

« Antwoord #2 Gepost op: 05 November 2007, 15:04:40 »

Ik ben et er echt helemaal mee eens..!!! Dit is gewoon belachelijk. Tuurlijk is et niet goed dat ze de spiegel slopen, maar om dan ten eerste al de band te onderbreken, te schreeuwen tegen iedereen in et publiek dat ze hun bakkes moeten houden, en ze er vervolgens allemaal uitgooien terwijl meer en deel van het publiek niet eens wist wat er aan de hand was, kom op zeg!!! Ik stond achter de bar en de hele avond was egt wel gezellig en dan word iedereen gestraft om iets wat 1 debiel heeft gedaan... Wat zal dormi zo een goede naam krijgen..! Ik vind egt niet dan je dit kan maken tegen over niemand!!!
bockos
Forum lid

Deze ruimte is te huur

« Antwoord #3 Gepost op: 05 November 2007, 16:15:14 »

helemaal mee eens! Vind het ook erg laag dat je dan gelijk dormi moet sluiten. Meestal is het toch wel binnen een uur bekend wie dit op z'n geweten heeft staan, kan die persoon gelijk een ban for life op dormi krijgen Kwaadaardig
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #4 Gepost op: 07 November 2007, 12:09:58 »

hmmss.. ikke hoorde het pas redelijk laat, en ik heb die spiegel op staan vegen :p als er natuurijk iemand op ze muil gaat en zich openhaalt aan die spiegel is dormi de lul:p dus ik dacht ff opruimen dan :p ik vond het ook jammer dat dormi dicht ging.. aan de ene kant snap ik het wel.. en aan de andere kant was het bekent (heb ik gehoord) wie het gedaan had.. laat hem dan gewoon ff een nieuwe spiegel dokken en trap hem ff naar buiten denk ik dan..
Het is natuurlijk niet normaal dat dit gebeurt.. maar als je kijkt wat er gebeurt in andere toko's.. is dit helemaal niks.. en het is zo simpel op te lossen..

met die pisbak hang geen handdoekjes op.. jammer dan voor hun.. looptie ook niet over.. de mensen die dan der handen droog willen maken doen dat maar aan der broek..

die spiegel is denk een malig geweest.. en anders trap volgende keer alleen die gene eruit die er wat mee te maken hebben..

Even tijdelijk niets tot ik een nieuwe heb :p
bockos
Forum lid

Deze ruimte is te huur

« Antwoord #5 Gepost op: 07 November 2007, 13:00:43 »

juist dat bedoel ik, was er niet bij maar vind het allemaal een beetje TE overdreven.
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #6 Gepost op: 07 November 2007, 14:07:04 »

indeed my friend.. ik hoop ook dat er es serieus naar gekeken gaat worden door het bestuur.. en dan bedoel ik om alle problemen op te lossen.. en dat dormi niet meer zomaar dicht gegooit word..

dannykoning
Forum lid

Mr. BamBam

« Antwoord #7 Gepost op: 07 November 2007, 15:00:01 »

Beste Dormi gangers!!

Ik wil wel effe reageren om deze post!

Het is inderdaad niet de bedoeling dat de goede onder de kwade lijden, maar ook het bestuur hoord bij de goede kant! iedereen van het bestuur stort een groot deel van zijn sociale leven in dormi, daar horen sommige van jullie ook bij! Het was niet de bedoeling mensen zo af te blaffen, geen excusse maar ik was de hele dag al ziek, koorts, pijn in me hoofd. maar sta er wel weer om drie bandjes te draaien, waar ik al de hele dag mee bezig was! als er dan eerst de wc word vol geknalt met proppen nat papier van de vloer tot aan het plafond, de wc tot twee keer to word verstopt zo dat hij over loopt, en de spiegel in duizend stukjes word geslagen, ben ik er klaar mee! je kan dit gooien op alleen die avond, maar dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk! het is tegenwoordig elke avond wel feest. en hoop via deze manier dat mensen het ook eens gaan leren! het feit dat je altijd netjes moet blijven heb je enigsinds gelijk, maar als je af en toe kijkt hoe barpersoneel word behandeld als mensen hun zin niet krijgen, sorry hoor ook wij doen dit voor onze lol!! zonder mensen zo als ons (ook jullie) zou dormi niet eens bestaan, mogen wij ook een beetje respect van die honden(niet iedereen he)!! nogmaals het is geen excusse, maar hoop wel op een beetje begrip! en dat mensen voor dit soort dingen al weg blijven zoals bockos zegt, waar meld je dan niet eens een keer iets, via brief of mail naar rogier inplaats van een forum, laat dan zien dat je het beste voor hebt met dormi!! ook wij doen er alles aan!

En het feit dat mensen weten wie het heeft gedaan, kan ik helaas erg weinig mee! ik kan om die reden niemand de toegang weigeren, een van ons moet het zelf zien! Ik ben van menig dat het zeker op een andere manier moet kunnen, maar vind wel dat er iets aan gedaan moet worden. mensen gaan het nu al normaal vinden dat er gesloopt word, maar daar kan ik never nooit achter gaan staan!! de bestuursleden en aanhang die heeft geholpen met verbouwen, verdienen naar mijn mening meer respect dan dit!!!

Als je hier op wilt reageren, wil ik dat graag lezen je mag mij gewoon mailen op dakoning@casema.nl, hoop ook dat er gereageerd word!!!

gr
danny

drummen is een vak........... en een vak.... moet je leren!!!!!!!!!!!
bockos
Forum lid

Deze ruimte is te huur

« Antwoord #8 Gepost op: 07 November 2007, 15:18:45 »

check je mail Smiley

mij lijkt gewoon de beste oplossing om gewoon geen papier en spiegel meer op te hangen
Serto
Moderator

benneh bebop

« Antwoord #9 Gepost op: 07 November 2007, 15:29:08 »

iedereen snapt dat het bestuur het op vrijwillige basis doet, dat betkent nog niet dat het niet normaal is dat er vrije tijd ingestoken word.. ik zit niet in het bestuur en ik doe ook regelmatig dingen in mijn vrije tijd voor dormi.. dat jij dat vaker moet doen is jou keuze. dat jij met pijn aan je harses daar staat te werken is wel tof van je.. maar verder weet niemand dat, dus vind ik ook niet dat je zo kan reageren daardoor..

dat het elke avond feest is kan toch makkelijk op gelost worden door bijvoorbeeld geen handdoekjes meer der in te doen.. die spiegel alstie 2 keer gebroken is gewoon niet meer ophange.. jammer dan dat doen ze zelf.. het zijn allemaal van die dingen die al zo vaak in andere toko's voor zijn gekomen en waar wel een simpele oplossing voor verzonnen is.. waarom dat ook niet doen in dormi?

De rede waarom het hier geplaatst word en hier besproken word is omdat het de klaag plek is.. hier is het voor bedoelt. het is de bedoeling dat mensen uit het bestuur het lezen en dan mischien een keertje in een vergadering het er over hebben.. en rogier leest het forum regelmatig.. het lijkt mij ook meer als normaal dat er dan ook word geluisterd naar wat er op het forum gezegt word...?

Dat je iemand de toegang niet kan wiegeren als iemand uit het bestuur het niet gezien heeft snap ik wel.. maar die gene kan wel makkelijker in de gate gehoude worden.. of door andere mensen naar buiten gegooit worden..

ik zie ook niet waar jij het vandaan haalt dat wij het normaal vinden dat er dingen gesloopt worden.. iedereen zegt toch dat het niet normaal is dat iets word gesloopt.. alleen dat er van uit dormi te overdreven gereageed werd.. dit keer door jou en ellen... en 3 van de 4 mensen die hier in dit topic gereageerd hebben waren wel bij de verbouwing aanwezig...\

Ik bedoel ehet niet persoonlijk naar jou toe danny, maar jij schrijft in ik-voud dus lijkt het al gauw zo.. ook lijkt het zo als jij nu geschreven heb alsof je gehandeld hebt uit persoonlijk probleem.. Ik neem aan dat dormi ook een beetje professioneel over wil komen.. laat dit soort dingen dan niet gebeuren...

voorkomen is beter als genezen zeggen ze altijd toch :p

maar ff serieus no hard feelings verder.. maar ik vind dat ik ook ff me mening mag geven toch?
« Laatste verandering: 07 November 2007, 15:30:47 door Serto » Gelogd

dannykoning
Forum lid

Mr. BamBam

« Antwoord #10 Gepost op: 07 November 2007, 15:44:26 »

Vanavond is er ook een vergadering en dan ga ik dit ook zeker mee nemen!

Ik bedoelde niet meteen dat JULLIE de mensen waren die het maar normaal vonden!!! kheb geen namen genoemd!
maar waar jij uit opmaakt dat ik het een persoonlijk probleem maak, snap ik niet!! maar goed het zal zo over komen!!

Ik ga me verder ook niet meer druk maken over het slopen denk ik, het geen papier en spiegel meer ophangen lijkt mij niet de juiste maar wel de meest gangbare oplossing maar dan hebben we straks niets meer hangen in dormi!!

We gaan zien hoe het loopt!! naar jullie toe als vaste bezoekers wil ik graag mijn excusses aan bieden, als het geaccepteerd word!
Ik zal mij anders gaan opstellen, en dan zien we wel wat er gebeurt!!!

drummen is een vak........... en een vak.... moet je leren!!!!!!!!!!!
Echion
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 08 November 2007, 10:37:18 »

We hebben het er gisteren in de vergadering uitgebreid over gehad. De manier waarop het gegaan is had anders gekunt. Maar het hele bestuur staat achter het feit dat als er dit soort dingen gebeuren, de avond stil wordt gelegd. Aan de hand van het incident wordt er dan bepaald of Dormi meteen sluit of dat het tijdelijk stil wordt gelegd. Op deze manier gaat het al jaren in Dormi, alleen is het nu pas 2 keer voorgekomen op de nieuwe locatie.
Deze avond waren er zoals het lijkt te weinig vrijwilligers om overzicht te kunnen houden en we zullen er ook zeker aan gaan werken om het in het vervolg te voorkomen.

We moeten er niet van uit gaan dat alles maar gesloopt wordt. Geen handdoekjes meer ophangen is geen optie omdat dit sowieso een verplichting is. Maar een spiegel zullen we ook niet weglaten omdat deze een keer gesloopt wordt. Zo maak je het wel erg makkelijk. Het slopen van andermans eigendommen hoort niet.

Over het algemeen verlopen de avonden altijd goed en zijn ze gezellig. Het feit dat mensen wegblijven heeft waarschijnlijk een andere reden dan de incidenten die er gebeuren, want zo vaak komen die nou ook niet voor.
braindamage
Forum lid

*just leo* xD

« Antwoord #12 Gepost op: 08 November 2007, 12:45:05 »

Zo leo is ook weer ff terug van weggeweest ...

Wat een gedoe zeg afgelopen zaterdag ... anyway ik denk ook echt niet dat het een oplossing is om dingen niet meer op te hangen wanneer ze gesloopt worden. Dit probleem ondervang je het beste door meer 'ogen' in te zetten. Dat kan weer door meer vrijwilligers in te zetten en als die er niet zijn, zorgen dat de sociale controle hoog is, zoals vroeger. De vaste bezoekers die ook een oogje in het zeil houden, heb een beetje het gevoel dat, dat ook niet meer gebeurt.

Anyway goed dat jullie er mee bezig zijn om het op te lossen, succes ermee Smiley

too much hanging out with me will seriously damage your brains!
Sjurindah
Forum lid

Geslacht: Vrouw

Kicke

« Antwoord #13 Gepost op: 10 November 2007, 15:38:57 »

In Dormi proberen we iedereen als volwassen te behandelen in zijn doen en laten. Maar als mensen dan zo kinderachtig zijn om spullen te slopen. Dan worden er even strenge maatregels genomen.

Ik hoop dat niet meer nodig is, en dat degene die weten wie het gedaan heeft. Deze persoon erop aanspreken, dat het zo niet werkt. Zo wordt ieder zijn avond verpest.

"Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen."
sasjuh!!!
Forum lid

« Antwoord #14 Gepost op: 10 November 2007, 19:41:33 »

de manier waarop er zaterdag werd gehandeld was echt alles behalve volwassen! Het was zelfs bijna nog kinderachtiger dan die spiegel slopen...

En dat oogje in et zeil houden door de vaste bezoekers is een leuk idee, maar ik heb al van meerdere mensen gehoord dat als ze mensen ergens op hadden aangesproken dat ze van sommige barmedewerkers te horen hadden gekregen dat ze er nix van mogen zeggen maar et aan hun melden... Dus ja dan houd et voor een heleboel mensen ook al op. Dan probeer je et goed te doen maar er is toch altijd wel commentaar...

En danny et is kut voor je dat je je niet helemaal lekker voelde, maar ik denk dat we daar allemaal wel een keer last van hebben gehad..!!! En et is achteraf makkelijk om je excuses aan te bieden maar misschien moet je de volgende keer gewoon ff iets langer erover nadenken, hoe je je klanten aanpakt... 
Pagina's: [1] 2 3
  Print  

Ga naar: