Beste Dormi gangers!!
Ik wil wel effe reageren om deze post!
Het is inderdaad niet de bedoeling dat de goede onder de kwade lijden, maar ook het bestuur hoord bij de goede kant! iedereen van het bestuur stort een groot deel van zijn sociale leven in dormi, daar horen sommige van jullie ook bij! Het was niet de bedoeling mensen zo af te blaffen, geen excusse maar ik was de hele dag al ziek, koorts, pijn in me hoofd. maar sta er wel weer om drie bandjes te draaien, waar ik al de hele dag mee bezig was! als er dan eerst de wc word vol geknalt met proppen nat papier van de vloer tot aan het plafond, de wc tot twee keer to word verstopt zo dat hij over loopt, en de spiegel in duizend stukjes word geslagen, ben ik er klaar mee! je kan dit gooien op alleen die avond, maar dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk! het is tegenwoordig elke avond wel feest. en hoop via deze manier dat mensen het ook eens gaan leren! het feit dat je altijd netjes moet blijven heb je enigsinds gelijk, maar als je af en toe kijkt hoe barpersoneel word behandeld als mensen hun zin niet krijgen, sorry hoor ook wij doen dit voor onze lol!! zonder mensen zo als ons (ook jullie) zou dormi niet eens bestaan, mogen wij ook een beetje respect van die honden(niet iedereen he)!! nogmaals het is geen excusse, maar hoop wel op een beetje begrip! en dat mensen voor dit soort dingen al weg blijven zoals bockos zegt, waar meld je dan niet eens een keer iets, via brief of mail naar rogier inplaats van een forum, laat dan zien dat je het beste voor hebt met dormi!! ook wij doen er alles aan!
En het feit dat mensen weten wie het heeft gedaan, kan ik helaas erg weinig mee! ik kan om die reden niemand de toegang weigeren, een van ons moet het zelf zien! Ik ben van menig dat het zeker op een andere manier moet kunnen, maar vind wel dat er iets aan gedaan moet worden. mensen gaan het nu al normaal vinden dat er gesloopt word, maar daar kan ik never nooit achter gaan staan!! de bestuursleden en aanhang die heeft geholpen met verbouwen, verdienen naar mijn mening meer respect dan dit!!!
Als je hier op wilt reageren, wil ik dat graag lezen je mag mij gewoon mailen op
dakoning@casema.nl, hoop ook dat er gereageerd word!!!
gr
danny